اسرار خلاق نهفته در استوری‌ های اینستاگرام

با استفاده از قابلیت‌های خلاق و اسرارآمیز موجود در استوری‌ های اینستاگرام می‌توانید از آن در پیشرفت کسب و کار خود در حوزه تبلیغ محصولات و خدمات خود بهره ببرید، در این مقاله با دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا با این اسرار شگفت‌انگیز و جذاب آشنا شوید.

قابلیت‌های مؤثر بر تبلیغات در استوری های اینستاگرام

از متن‌های رنگین کمانی گرفته تا پاک‌ کن سحرآمیز، ده‌ها ترفند خلاقانه دیگر نیز در استوری‌ های اینستاگرام برای پیشرفت کسب و کار شما وجود دارد. شما فقط باید با آن‌ها آشنا شوید و آن‌ها را دنبال کنید. بنابراین گوشی خود را برداشته و اجازه دهید تا در این مقاله برخی از مخفیگاه‌های موجود در اینستاگرام را به منظور استفاده بهینه از قابلیت تبلیغ در اینستاگرام برای کسب و کارتان معرفی کنیم.

راهکارهای ایجاد خلاقیت در استوری‌ های اینستاگرام

برخی از جذاب‌ترین راهکارهای موجود در استوری های اینستاگرام که می‌توانید از آن‌ها جهت بهبود تبلیغ در اینستاگرام استفاده کنید عبارت‌اند از:

  • ایجاد بازی کامل

ابزار eyedropper در هنگام استفاده از متن بسیار مفید است.

  • همه چیز با رنگین کمان بهتر می‌شود

برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان با متن متحرک رنگین کمان، ابتدا باید تمام متن را انتخاب کنید و دو انگشت آماده داشته باشید. با یک انگشت بر هر رنگ ضربه بزنید و نگه دارید. با انگشت دیگر خط انتخاب متن آبی رنگ را لمس کرده و نگه دارید. سپس هر دو انگشت را با همان سرعت بکشید. متن قدیمی در تمام رنگ‌های رنگین کمان جدید نشان داده می‌شود.

  • پر کردن صفحه

اگر می‌خوانید تمام صفحه خود را رنگی کنید کافی است انگشت خود را برای چند ثانیه بر روی کل صفحه نمایش نگه دارید تا به یک رنگ دسترسی پیدا کنید.

  • حرکت تصاویر

شما می‌توانید تصاویر زنده را لمس بر روی صفحه به بومرنگ تبدیل کنید. برای این منظور در هنگام عکس گرفتن کافی است گزینه Live Mode را فعال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *