آموزش کسب درآمد از موتور جستجوگر گوگل

آموزش کسب درآمد از موتور جستجوگر گوگل ، برایم گیج کننده است که ببینم چگونه گوگل تنها در دو دهه به عنوان بزرگترین غول فناوری جهان مطرح شده است.

امروزه، همه از یک کودک نوپای چهار ساله تا یک فرد بزرگسال 70 ساله می‌دانند که گوگل چیست. کلمه ای که قرار بود اسم باشد، اکنون به طور گسترده به عنوان فعل استفاده می‌شود.

فکرش را بکنید. شما شرکتی را با نامی‌ تأسیس می‌کنید و سپس آنقدر محبوب می‌شود که در یک زبان گنجانده می‌شود. همه ما می‌گوییم “اوه شما راه حل این XYZ را نمی‌دانید، فقط آن را در گوگل جستجو کنید”.

اکنون که گوگل بسیار محبوب است و بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما است، ممکن است از زاویه ای مالی نیز به آن نگاه کنیم. بله، گوگل می‌تواند به شما در ایجاد درآمد کمک کند، به همین دلیل است که امروزه کسب درآمد از گوگل یک سوال بزرگ در ذهن هر فرد است. چگونه از گوگل پول در بیاریم؟ همراه ما باشید تا به شما آموزش دهیم.

آموزش کسب درآمد از موتور جستجوگر گوگل

گوگل چیست ؟

گوگل تقریباً به هر خانه و انسانی می‌رسد. خیلی بیشتر از اعضای خانواده شما در مورد شما می‌داند. توانایی‌های گوگل برای نفوذ در گسترده ترین پایگاه مشتریان موجود و تجزیه و تحلیل علایق، دوست نداشتنی‌ها و فعالیت‌های هر فرد، چیزی است که آن را به بهترین بستر برای جستجوی شغل آنلاین تبدیل می‌کند.

اگر می‌خواهید پاسخ این سوال را پیدا کنید که چگونه می‌توان از طریق دانشجویی از طریق Google درآمد کسب کرد، کل این مقاله را با دقت بخوانید. در اینجا لیستی کامل از تمام تکنیک‌های مطلق و عملی اصلی وجود دارد که به شما در کسب درآمد با غول فناوری کمک می‌کند.

چند راه کسب درآمد از گوگل

همانطور که گفتیم روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از گوگل وجود دارد که می‌توانید براساس توانایی و سلیقه خودتان از آن‌ها بهره ببرید. در ادامه راه های کسب درآمد از گوگل را در هفت مورد مجزا مشاهده می‌نمایید.

  • ثبت نام در Google AdSense

به طور دقیق و ساده، Google Adsense تبلیغات را در وب سایت‌های شما قرار می‌دهد. پیش نیاز آن این است که شما باید یک وب سایت داشته باشید.

نه فقط هر وب سایت معمولی، بلکه وب سایتی که دائماً از جذابیت بالایی برخوردار است. گوگل سالانه میلیاردها دلار به این بخش می‌پردازد.

هنگامی‌ که وب سایت شما دارای تعداد مناسبی از بازدیدکنندگان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در گوگل ادسنس ثبت نام کنید.

سپس تیم Google کیفیت وب سایت شما را ارزیابی می‌کند، میزان دسترسی و مشارکت آن را بررسی می‌کند و پس از آن تبلیغات در وب سایت شما شروع به نمایش می‌کنند.

  •  راه اندازی یک کانال در YouTube

فکر نمی‌کنم YouTube نیاز به معرفی داشته باشد. همه از آن اطلاع دارند و مرتباً از آن استفاده می‌کنند. بعضی اوقات از خودم می‌پرسم که آیا اصلاً چیزی وجود دارد که در YouTube پیدا نشود.

ساعت بارگذاری در دقیقه ویدیوها در YouTube در حال افزایش است و مطمئناً در دهه آینده به همان شیوه ادامه می‌یابد. بنابراین، کسب درآمد از YouTube آسان است.

سرگرمی‌ یا علاقه شما مشخص کننده نحوه کسب درآمد آنلاین از یوتیوب برای شماست. ایجاد یک کانال YouTube ساده است.

یوتیوب بهترین پلتفرمی‌ است که می‌تواند راه حلی برای کسب درآمد از گوگل باشد. در واقع شما صرفا با تولید ویدیوهای مختلف و انتشار آن‌ها در یوتیوب می‌توانید به درآمد برسید

  •  بلاگر

اگر حتی یک تجربه کوچک در زمینه نوشتن دارید یا اگر در آن مهارت دارید، Google Blogger می‌تواند بهترین راه باشد. این پلتفرم در بین وبلاگ نویسان حرفه ای بسیار محبوب است.

آیا به این فکر می‌کنید که چه موضوعی را انتخاب کنید؟ بلاگری امروزه به یکی از مشاغل مشهور و معرف تبدیل شده است که درآمد بسیاری برای این افراد دارد. از این رو اگر به دنبال شغلی هستید که پول خوبی داشته باشد میتوانید به این حرفه بپردازید.

  •  تبدیل به یک ارزیاب موتور جستجو شوید

آموزش کسب درآمد از موتور جستجوگر گوگل یکی دیگر از مشاغلی که از طریق گوگل میتوانید به آن دست یابید و کسب درآمد کنید آن است که به یک ارزیب موتور جستجوگر تبدیل شوید.

اگر از تحقیق لذت می‌برید و می‌توانید ساعت‌ها را در اینترنت بگذرانید، این شغل می‌تواند برای شما تجربه ای ارزشمند باشد. این یک شغل آنلاین Google است

که از شما می‌خواهد تبلیغات، صفحات وب، وب سایت‌ها و غیره را ارزیابی کنید. این امر به شرکت کمک می‌کند تا درک بهتری از اینکه آیا موتور جستجو در جستجوی موارد مرتبط موفق است یا خیر، تاثیر داشته باشد.

میانگین پرداخت یک ارزیاب موتور جستجو 12 دلار در ساعت است. هرچه عملکرد بهتری داشته باشید، دستمزد بالاتری دریافت خواهید کرد. این روش یک روش موفق و ساده برای کسب درآمد از گوگل به شمار می‌رود.

آموزش کسب درآمد از موتور جستجوگر گوگل

  • نظرات خود را در مورد Google ارزش گذاری کنید

مهم نیست که دوستان شما به نظرات شما توجه نکنند. گوگل مایل است این کار را انجام دهد و حتی به معنای واقعی کلمه به شما “پرداخت” می‌کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Google Opinion Rewards را از Playstore بارگیری کرده و خود را ثبت نام کنید. این برنامه در مورد مکانهایی که بازدید می‌کنید، محصولات خریداری شده

و موارد دیگر از شما نظرخواهی می‌کند. پس از افزودن چند نظر، پول به حساب پی پال یا Google Pay شما واریز می‌شود. به خاطر داشته باشید که این درآمد بیشتر منفعل است.

این روش در بین همه گزینه‌های دیگر-نحوه کسب درآمد آنلاین از Google بدون سرمایه گذاری-گزینه ای کمتر مورد توجه است، اما ارزش کاوش را دارد.

  •  نشان دادن راه درست به جهان در Google Maps

Google Maps در سراسر جهان استفاده می‌شود. می‌توانید نظرات مکان‌ها یا عکس‌ها را اضافه کنید یا حتی اطلاعات مکان را برای مواردی که اطلاعات ناکافی دارند ارائه دهید.

به این ترتیب به Google در ارائه داده‌های دقیق در مورد مکان‌ها کمک می‌کنید. به طور غیر مستقیم، به جامعه خود کمک کنید. گوگل با خوشحالی برای این اطلاعات مهم به شما پاداش می‌دهد. در ابتدا، درآمد کم خواهد بود اما با گذشت زمان شاهد سودهای هنگفت خواهید بود.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *