راه اندازی فروشگاه اینترنتی ویژه علاقمندان دورکاری

راه اندازی فروشگاه اینترنتی ویژه علاقمندان دورکاری، همانگونه که می دانید مشاغل خانگی زودبازده و کسب و کارهای خانگی به عنوان راهكاري مهم براي خوداشتغالی و  ايجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان به حساب می آیند. قابليت انجام اين نوع كسب و كار و مشاغل خانگی برای زنان در منزل سبب ايجاد مزایای بی شماری برای زنان می شود.

 تبلیغات

آیا یک ناشر یا وبلاگ‌نویس آنلاین هستید؟ با اضافه کردن تبلیغات یاGoogle Adsense به وبلاگ‌، شبکه‌های اجتماعی یا وبسایت‌تان یک منبع درآمد جدید کسب کنید. با توجه به حجم ترافیک‌تان می‌توانید با یک شبکه تبلیغاتی مانند AdThrive، Real Girls Media یا Federated Media کار کنید. ساده‌ترین راه برای کسب درآمد آن است که پکیج‌های تبلیغاتی خود را بسازید؛ برای تعیین هزینه‌ای رقابتی به وبلاگ‌های دیگری سر بزنید که ترافیکی مشابه وبلاگ شما دارند.

مدیر پورسانتی

در بازاریابی سابقه دارید؟ بسیاری از ناشران و شرکت‌های اطلاعاتی در برنامه‌های پورسانتی خود به کمک نیاز دارند، از تدوین تقویم‌ها گرفته تا کمپین‌های هماهنگی و تعامل با پورسانت‌بگیرها. می‌توانید با جستجوی صفحه‌های کاری شبکه‌های پورسانتی این موقعیت‌ها را بیابید یا می‌توانید تعدادی از آن‌ها را در سایت FlexJobs پیدا کنید. و به عنوان یکی از مشاغل خانگی برای زنان برشمارید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی ویژه علاقمندان دورکاری

 بازاریابی پورسانتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی ویژه علاقمندان دورکاری به دنبال راهی برای کسب درآمد غیرفعال هستید؟ محصولات و خدماتی را که عاشقشان هستید پیدا کنید و آن‌ها را از طریق تبلیغات پورسانتی معرفی کنید. شما به عنوان یک بازاریاب پورسانتی، اقلامی را تبلیغ می‌کنید و در ازای هر محصول فروخته شده از طریق لینک پورسانتی شما، یک حق کمیسیون دریافت می‌کنید. اگر وبسایت ندارید مشکلی نیست.

نویسندگی

عاشق نوشتن هستید؟ همه‌ی ما اسم نویسنده‌ها‌ی پرفروشی مانند جی‌کی رولینگ و استفن مه‌یر را شنیده‌ایم، اما امروزه هزاران زن با نویسندگی در خانه راه خود را به سوی موفقیت طی می‌کنند. فرصت‌ها و امکانات برای این منظور بی‌پایان است، هرچیزی از نوشتن کتاب کودکان گرفته تا کتاب‌های خودآموز، رمان‌های عاشقانه، و کتاب‌های آشپزی می‌تواند به شما کمک کند.

 وبلاگ‌نویس

از نگارش مطالب محاوره‌ای لذت می‌برید؟ وبلاگ‌نویسی یک راه ساده و کم‌هزینه برای شروع کار در خانه است. موضوعاتی که می‌توانید درباره‌شان بنویسید بی‌شمارند، و راه‌های زیادی هم برای کسب درآمد از طریق وبلاگ‌تان وجود دارد.

 حسابدار

اعداد شما را به هیجان می‌آورد؟ آدم منظمی هستید و به جزئیات خیلی توجه می‌کنید؟ شاید حسابداری برایتان مناسب باشد. حسابداران به صاحبان کسب و کار و وبلاگ‌نویسان کمک می‌کنند درآمد و مخارج ماهیانه‌شان را سازماندهی و دنبال کنند. حسابداری یکی از پرطرفدار ترین مشاغل خانگی برای زنان در دنیاست.

مشاوره

در حوزه‌ی خودتان یک کارشناس محسوب می‌شوید؟ از کمک کردن به دیگران لذت می‌برید؟ می‌توانید در نقش مشاوری برای کسانی عمل کنید که نیازمند مهارت و تخصص شما هستند ـ این کار مستلزم پاسخ‌هایی مبتنی بر راه‌حل است.

ویراستار

به جزئیات دقت می‌کنید و گرامر و املایتان عالی است؟ نویسندگان زیادی عاجزانه دنبال ویراستار و نمونه‌خوان هستند تا شاهکارهایشان را تصحیح کنند. این یک راه ساده برای یافتن مشاغل خانگی برای زنان برشمرده می شود.

 مشاور کارشناس

از آن دسته آد‌هایی هستید که همه چیز می‌دانند؟ Ether از آن شرکت‌هایی است که از طریق تلفن و ایمیل توصیه‌های متخصصان را می‌فروشد. نرخ و ساعت‌تان را تنظیم می‌کنید و آن‌ها ۱۵٪ عایدی‌تان را برمی‌دارند. برخی از نمونه‌های آن درمانگران، پزشکان، پرستاران، متخصصان مالیات، و معلمانی هستند که تخصصشان را در اختیار مشتریان می‌گذارند.

 برنامه‌ریز مالی

در امور مالی سابقه‌ی خوبی دارید؟ برنامه‌ریزان مالی در گرفتن تصمیم‌های مالی مهم مانند بازنشستگی، دانشگاه، خرید سهام، و دیگر رویدادهای بزرگ زندگی به افراد کمک می‌کنند.

طراح گرافیک

فونت و تایپ‌های برجسته شما را به هیجان می‌آورد؟ طراحی گرافیک راهی برای ارتباط دیداری با افراد است؛ می‌تواند از طریق یک پوستر باشد، یا تبلیغاتی در یک مجله، یک وبسایت، یک لوگوی تجاری، یک کارت پستال، یا حتی جلد یک آلبوم؛ این‌ها تنها چند مثال از چیزهایی است که یک طراح گرافیک خلق می‌کند.

تصویرگر

نقاشی و رنگ کردن را دوست دارید؟ از استعدادهای هنری‌تان برای خلق تصاویر کتاب‌های کودکان، کتاب های پزشکی، طرح‌های مد، بروشورها، تبلیغات با بسته بندی محصولات استفاده کنید.

 ناشر آنلاین

راه اندازی فروشگاه اینترنتی ویژه علاقمندان دورکاری از آنلاین بودن خوش‌تان می‌آید اما دوست ندارید درگیر مسائل مرتبط با فناوری باشید؟ سعی کنید برندهای جا افتاده‌ای مانند Hula Frog و Macaroni Kid را منتشر کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی ویژه علاقمندان دورکاری

 عکاسی

چشمان تیزبینی دارید؟ از استعدادتان برای عکس گرفتن از دیگران استفاده کنید ـ عکس‌های خانگی، کودکان، حیوانات خانگی، عروسی، رویدادهای خاص، و پرتره‌های حرفه‌ای.

 رزومه‌نویس

رزومه سابقه‌ی کوتاهی از تجربه و مهارت‌های کاری یک فرد است ـ رزومه نویس‌های حرفه‌ای از کلمات و قالب‌بندی‌ها برای خلق یک تصویر قوی استفاده می‌کنند تا یک فرد جویای کار را به کارفرمایان بالقوه معرفی کنند.

 نماینده‌ی فروش

آدم برون‌گرا، باانگیزه و پرانرژی هستید؟ نمایندگان فروش طیفی از محصولات و خدمات را در شرایط گوناگون می‌فروشند. بسیاری از شرکت‌ها مایلند افراد مناسب را برای این منظور تعلیم دهند و نتیجه‌ی آن می‌تواند برای شما بسیار پرمنفعت باشد.

 مشاور سئو

در استفاده از گوگل تبحر دارید؟ با استفاده از دانش بهینه‌سازی موتور جستجو به صاحبان کسب و کار کمک کنید ترافیک بیش‌تری را به وبسایت‌هایشان هدایت کنند.

 بازاریاب رسانه‌های اجتماعی

به سایت‌های شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، پینترست، و اینستاگرام معتادید؟ شاید دیگر وقتش رسیده باشد به عنوان یک بازاریاب رسانه‌های اجتماعی، حرفه‌ی خانگی خودتان را در یکی از داغ‌ترین زمینه‌های حال حاضر شروع کنید.

اشتراک‌گذار اجتماعی

عاشق به اشتراک گذاشتن معاملات و پیدا کردن آن‌ها در اینترنت هستید؟‌ از سرویس‌هایی مانند Share Magnet و Wingsplay و توئیت‌های با حمایت مالی، استفاده کنید.

 توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزاری

می‌توانید کد بنویسید و بخوانید؟ به شرکت‌ها در ساخت برنامه‌ها و نرم‌افزارها کمک کنید تا بهتر به مشتریان‌شان خدمت کنند.

 مترجم

به یک زبان خارجی تسلط دارید؟ اسناد، مکاتبات، جلسات و تماس های تلفنی را برای شرکت‌های بین‌المللی ترجمه کنید.

 دستیار مجازی

از کمک کردن به دیگران لذت می‌برید؟ یک دستیار مجازی (VA) یک فرد حرفه‌ای و به شدت ماهر است که به مسئولان شرکت‌ها و کسب و کارها، کمک فنی و اجتماعی ارائه می‌دهد. خدماتی که می‌توانید فراهم کنید بی‌شمارند، و همه به سابقه‌ی آموزشی و تجربه‌ی شما بستگی دارند.

 سازنده‌ی ویدئو

به صنعت فیلم‌سازی علاقه دارید؟ مهارت‌های فیلم‌سازی و ویراستاری‌تان را به کار بگیرید و در ساخت آگهی‌های بازرگانی، فیلم‌های کوتاه، و فیلم‌های مستند به کسب و کارهای کوچک کمک کنید.

برنامه‌ریز وب

از HTML، CSS، PHP، جاوا و سئو سر در می‌آورید؟ با استفاده از مهارت‌هایتان در زمینه‌ی فناوری به افراد و شرکت‌ها کمک کنید وبسایت بسازند، اصلاحاتی را انجام دهند و اشکلات‌شان را رفع کنند.

 نویسندگی

عاشق نوشتن هستید؟ از پست‌های وبلاگی گرفته تا خبرنامه و مقاله، اهالی تبلیغات همیشه به دنبال نویسنده هستند. از سایت‌هایی مانند Upwork، Freelancer و Guru بازدید کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *