راه اندازی مشاغل آنلاین ویژه خانم های خانه دار

راه اندازی مشاغل آنلاین ویژه خانم های خانه دار، مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان یکی از آن مواردی است که در این چند ساله که در تحریم و شرایط خاصی از اقتصادی قرار داریم همیشه بر سر زبان بوده اند و کسب و کار زنانه در این دوره افزایش زیادی پیدا کره به همین خاطر باعث شده اند که افراد د هر شرایطی با هر وضعی به دنبال راهی باشند تا بتوانند برای خود کسب و کاری را آماده و راه اندازی کنند که بتواند برای آنها راه حلی برای بهتر زندگی کردن قرار بگیرد و باعث شود که انها به شغل اول و دوم خود برسند و از نیاز مادی و معنوی در اسایش قرار بگیرند و به شرایطی آرمانی برسند که با استفاده از همین مور به خواسته های خود برسند و در شرایطی بهتر قرار بگیرند.

راه اندازی مشاغل آنلاین ویژه خانم های خانه دار

معرفی چند شغل عالی برای زنان خانه دار

  •  مشاغل هنری

مشاغل هنری را به جرات می توان مناسب ترین شغل برای زنان خانه دار دانست که با روحیات آن ها نیز مطابق است. هنر و صنایع دستی، در فرهنگ شرقی و ایرانی سابقه ای طولانی دارد و زنان ایران از دیرباز خود را با هنر سرگرم می کرده اند. چرم دوزی، شمع سازی، گلدوزی، شماره دوزی، بافتنی، قلاب بافی، خیاطی، نقاشی روی شیشه و پارچه، قالی و گلیم بافی، طراحی لباس، ساخت بانکه و وسایل دکوری و ساخت زیورآلات، فقط برخی از هنرهای پرطرفدار هستند.

این هنرها اگرچه در دوره ای کمرنگ شده و توجه چندانی به آن ها نمی شد، اما با گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی، مجددا جایگاه خود را یافته و مشتریان زیادی پیدا کرده اند. اگر به هر کدام از این مشاغل علاقمندید ولی مهارت کافی برای انجام آن را ندارید، می توانید در کارگاه های آموزشی شرکت کرده و پس از کسب مهارت، به درآمدزایی مشغول شوید.

  • مشاغل کامپیوتری

خانم های متاهلی که با کامپیوتر آشنایی دارند و به نرم افزار خاصی مسلط هستند، می توانند از دانش خود برای کسب درآمد بهره ببرند. انجام تایپ، ورود اطلاعات و بارگذاری مطالب داخل سایت، طراحی گرافیکی، طراحی ویدئویی، ساخت پاورپوینت و بسیاری از مشاغل این چنینی، فقط با وجود رایانه و اینترنت ممکن خواهد بود. ضمن اینکه اگر در گذشته در حوزه خاصی فعالیت کرده اید، مثلا به عنوان حسابدار یا طراح سایت تجربه دارید، می توانید در منزل نیز فعالیت خود را از سر بگیرید.

با جستجویی ساده در اینترنت، با سایت های بسیاری روبه ‌رو می شوید که به صورت واسطه میان کارفرما و شما عمل کرده و امکان جذب پروژه را برایتان فراهم می کنند. توصیه می کنیم پیش از ثبت نام در این سایت ها، فعالیت رقبای خود را رصد کرده و از متوسط قیمت و کیفیت کار آن ها، اطلاع پیدا کنید.

  • اینفلوئنسری

راه اندازی مشاغل آنلاین ویژه خانم های خانه دار یکی دیگر از مشاغل مناسب زنان خانه دار که وقت زیادی را در اینترنت و شبکه های اجتماعی می گذرانند، اینفلوئنسری و ادمینی است. شما می توانید از زمانی که بدین شکل سپری می کنید، درآمد بیافرینید؛ برای این کار فقط به اندکی صبر و سلیقه نیاز دارید! برای صفحه خود در شبکه های اجتماعی انرژی بگذارید و در هر حوزه ای که به آن علاقه دارید، محتوای خوب و کاربر پسند تولید کنید؛ پس از مدتی با افزایش تعداد دنبال کنندگان، می توانید تبلیغات بگیرید و درآمد بالایی داشته باشید.

همچنین بسیاری از صفحات اجتماعی به شخصی نیاز دارند تا مسئولیت ادمینی پیج را به عهده گرفته و پاسخ گوی سوالات کاربران باشد. در این صورت، فقط کافی است شناخت خوبی از آن برند داشته باشید و بتوانید با کاربران ارتباط برقرار کنید. با جستجویی ساده در گوگل، این آگهی های شغلی را مشاهده خواهید کرد.

راه اندازی مشاغل آنلاین ویژه خانم های خانه دار

  •  بازاریابی تلفنی

آخرین شغل مناسب زنان خانه دار در این مقاله، بازاریابی تلفنی است. با جستجویی ساده در گوگل، با ده ها آگهی نیاز به بازاریاب تلفنی روبه‌ رو می شوید. نکته جالب در این شغل این است که اغلب شرکت ها ترجیح می دهند امور بازاریابی خود را به خانم هایی بسپارند که به صورت دورکار فعالیت می کنند. چرا که هم تعداد خانم های خانه دار بیشتر از آقایانی است که تمایل به دورکاری دارند و هم در این صورت، در هزینه های شرکت برای استخدام نیرو صرفه جویی خواهد شد.

معمولا حقوق بازاریاب ها به صورت پورسانتی و درصدی محاسبه می گردد؛ بنابراین میزان درآمدتان ارتباط مستقیمی با میزان تلاش و فروش شما دارد. اما اگر مخاطب شناس خوبی باشید و در برقراری ارتباط تلفنی با مشتریان مهارت داشته باشید، می توانید روی درآمد حاصل از این شغل حساب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *