مشاوره تجاری و صادراتی ویژه صنایع

مشاوره تجاری و صادراتی ویژه صنایع

مشاوره صادرات به چه معنا است؟

مشاوره صادرات به معنی مشورت و آموزش در زمینه های بازار بین الملل، امور گمرکی، قوانین و مقررات حاکم بر کالای مورد نظر و نیاز های صادرکننده و وارد کننده است. یک مشاوره صادرات نیاز به تخصص بسیاری در این زمینه دارد.

چرا باید قبل از صادرات با کارشناسان مشورت بگیریم؟

با توجه به اینکه امروزه رقابت در کسب و کار بسیار زیاد شده است به همین دلیل لزوم بهره مندی از دانش و تجربه مشاوره صادرات بیشتر از قبل احساس می شود.

تکیه کرد به روش هاس قدیمی می تواند با خسارات و اشتباهات جبران ناپذیری منجر شود.افرادی که قصد صادرات محصولات خود را دارند با مشاوره صادراتی در زمان و مکان مناسب می توانند نتیجه خوبی از فرایند صادرات سازمان خوب بدست آورند. امروزه تمامی شرکت ها باید از مشاوران کمک بگیرند تا بتوانند در بازار های صادراتی به فعالیت خود ادامه دهند.

سازمان ها برای شناخت بازار هدف، انتخاب استراتژی مناسب، آگاهی از مجوز ها و قوانین، روش های موثر بازاریابی و….. نیاز دارند که با مشاوران صادراتی مشورت کنند تا از هزینه های اضافه جلوگیری کنند و مانع هدر رفته بودجه خود شوند.

افزایش مرزهای کسب و کار شما با صادرات

تحقیقات نشان می دهد که سرمایه گذاری و نرخ رشد برای صادر کننده های کالا سودآوری بیشتری دارد. شما می توانید با یادگیری دانش تخصصی صادراتی و گمرکی می توانید سودآوری را افزایش دهید و وابستگی خود را به بازار محلی کاهش دهید.

راهنمای صادرات و کمک گرفتن از خدماتی که مشاوران صادرات به شما ارائه می دهند می تواند شما را با ایده های جدید و اقدامات لازم برای توسعه کسب و کارتان آشنا کند.

تمامی این مشاوره ها و مشورت ها  می تواند به شما در رقابت و افزایش فروش کمک کند و از آنجایی که کسب و کار های اینترنتی  و خرید و فروش های مجازی گسترش یافته است صادرات نیز از طریق اینترنت می تواند روش خوبی برای شروع فرایند صادرات باشد.

مشاور صادرت می تواند راهنمای خوبی برای شما در زمینه های قرارداد های بین المللی و بازاریابی فرا کشوری باشد.

مشاوره تجاری و صادراتی ویژه صنایع

مشاوره تجاری و صادراتی ویژه صنایع

راهنمای صادرات شامل چه مباحثی می باشد؟

  1. تحقیقات درمورد بازار
  2. استراتژی صادرات
  3. آمادگی برای صادرات
  4. بازدید از بازار هدف
  5. قیمت گذاری بازارهای صادراتی
  6. بازاریابی صادراتی
  7. حمل کالا
  8. تامین مالی صادرات
  9. موارد حقوقی صادرات
  10. عوامل فروش
  11. تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری های واقعی

چگونه صادرات کنیم؟

برای تبدیل شدن به صادر کننده راه درازی در پیش دارید. کسب دانش و تجربه، دریافت مجوز های مورد نیاز، یادگیری زبان و اصطلاحات بازرگانی، ایجاد ارتباطات و شبکه سازی و …. از جمله پیش نیازهای ورود به فرآیند صادراتی و تبدیل شدن به یک صادر کننده هستند. بسیاری از افراد که آشنایی چندانی با صادرات ندارند این فرآیند دشوار و پیچیده را با سایر کارهای معمولی و ساده یکسان می پندارند. در حالی که صادرات یک فرآیند چند مرحله ای است و بدون راهنمای صادرات نمی توان در این عرصه قدم نهاد. جذابیت و خاص بودن صادرات در بین المللی بودن آن است. اطلاع و آشنایی از مقررات بین الملل، زبان، فرهنگ و .. در این فرآیند ضروری به نظر می رسد.

داشتن کارت بازرگانی

معمولا افراد و سازمان هایی که به صورت غیر مستقیم کالاهای خود را صادر می کنند نیازی به دریافت کارت بازرگانی ندارند. کارت بازرگانی مجوزی است که افراد حقیقی یا حقوقی به کمک ان می توانند اقدام به تجارت کالا نمایند.برای اطلاع از جزئیات مدارک مورد نیاز کارت بازرگانی لازم است با یک مشاور صادراتی خبره مشورت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره درمورد صادرات و راه اندازی کسب و کار خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *