مشاور فروش و توسعه درآمد حرفه ای

مشاور فروش و توسعه درآمد حرفه ای، افزایش فروش و درآمد زایی خواسته و آرزوی تمامی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی یا غیر اینترنتی می باشد. روش های بسیار زیادی برای افزایش فروش وجود دارد که متناسب با نوع کسب و کار افراد متفاوت می باشد.

بسیاری از افراد علی رغم صرف هزینه های زیاد، انرژی و وقت تنها به علت اشتباه برگزیدن روش تبلیغات و بازاریابی به نتیجه و سود مطلوب دست نمی یابند. مشاوران حرفه ای پاوینو آماده اند تا با ارئه راهکارها و مشاوره های متناسب با کسب و کارتان شما را در راه رسیدن به فروش بیشتر یاری نمایند.

مشاور فروش و توسعه درآمد حرفه ای

یک مشاور توسعه کسب و کار چه کاری انجام می دهد؟

نقش یک مشاور توسعه کسب و کار بسته به صنعت( B2B یا B2C ) و اهداف خاص شرکت متفاوت خواهد بود.

به طور کلی وظایف یک مشاور توسعه درآمد کسب و کار عبارتند از:

  • ایجاد پرسونای خریدار
  • محدود کردن اطلاعات جمعیتی بازار هدف
  • ایجاد آگاهی در مورد محصولات یا خدمات
  • کمک به ایجاد سرنخ(Lead)
  • ارائه مشاوره در مورد چگونگی تقویت روابط با سرنخ ها و مشتریان
  • شناسایی منابعی که تجربه کاربر را برای بازار هدف بهبود می بخشد
  • مطالعه آنچه در بازار می گذرد( روندها، رقابت و جایگاه های احتمالی)
  • تجزیه و تحلیل داده ها برای تعیین نقاط ضعف بازاریابی
  • کمک به عقد قراردادها و معاملات
  • پیگیری رضایت مشتریان

مشاور فروش و توسعه درآمد حرفه ای یک مشاور توسعه کسب و کار خوب، با طراحی یک استراتژی دقیق به شما کمک می کند بتوانید بر چالش های کسب و کار غلبه کنید. در شرکت های موفق، مشاور توسعه کسب و کار در شناسایی فرصت های رشد کمک شایانی می کند؛ به عبارت دیگر آنها پول را به شما نشان می دهند.

چه زمانی به مشاور توسعه کسب و کار نیاز دارید؟

چنان چه نشانه های زیر را در کسب و کار خود مشاهده کردید باید به استخدام مشاور توسعه کسب و کار فکر کنید:

  • وجود یک خط لوله فروش ناسالم

در فرآیند فروش، خط لوله فروش به جایی اشاره دارد که یک سرنخ یا مشتری در حال حاضر در آن قرار دارد. دلیل اهمیت این موضوع این است که رویکرد شما هنگام برقراری ارتباط با مشتری بستگی به موقعیت مشتری در سفر مشتری دارد. اگر برای شروع، افراد کافی در خط لوله نداشته باشید، هرگز به اهداف بازاریابی خود نخواهید رسید.

  • جذب سرنخ هایی با کیفیت پایین

یکی از بزرگترین چالش های بازاریابی که کسب و کارها با آن مواجه هستند تمرکز بر بر سرنخ هایی با کیفیت بالا است. برای حل این چالش، باید برای خریدارن واقعی، نسبت به کالاها یا خدمات خود آگاهی ایجاد کنید. مشاور توسعه کسب و کار در شناسایی سرنخ های مناسب، تعیین بهترین راه ارتباط با آنها و عقد معامله ی فروش، کمک کننده است.

  • وجود فرآیندهای منسوخ شده

در گذشته، فروشندگان می توانستند محصولات خود را خانه به خانه بفروشند اما آیا این رویکرد در عصر حاضر پاسخگو خواهد بود؟

شما می‌توانید بهترین فروشندگان را داشته باشید، اما اگر تلاش های بازاریابی شما یادآور تلفن های چرخشی و سفارش بر اساس کاتالوگ باشد، بازدهی همیشگی را نخواهید داشت.

یک مشاور توسعه کسب و کار می داند کدام فرآیندهای پیشرفته برای صنعت شما بهترین هستند و به شما کمک می کنند آنها را پیاده سازی کنید.

مشاور فروش و توسعه درآمد حرفه ای

  • ناهماهنگی تیم های بازاریابی و فروش

یک استراتژی بازاریابی باید منسجم باشد. اعضای تیم بازاریابی باید با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا بتوانند هماهنگ عمل کنند. این امر با تشکیل جلسات تیمی منظم و استفاده از یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری موثر (CRM) محقق می شود. مشاور توسعه کسب و کار می تواند هماهنگی مناسبی را میان تیم ها محقق کند.

  • عملکرد ضعیف تیم فروش

اگر تیم فروش شما به طور مداوم عملکرد ضعیفی دارد، شاید به این علت است که به خوبی آموزش ندیده است یا از تکنیک های فروش قدیمی که امروزه منسوخ شده است استفاده می کند. در حالی که استخدام افراد مناسب بسیار مهم است، اما ارائه ابزارهای فروش موثر به آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشاور فروش و توسعه درآمد حرفه ای یک مشاور توسعه کسب و کار می تواند کلیه ی آموزش های طراحی شده برای استفاده از فناوری را برای انواع مختلف کسب و کار ارائه دهد.

  • عدم ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد

برای اینکه بدانید به کجا می روید، باید بدانید در حال حاضر کجا ایستاده اید؟

تنها راه برای ارزیابی موقعیت کنونی، اندازه‌گیری شاخص‌های کلیدی عملکرد مانند ترافیک وب‌سایت، منابع ترافیک، داده‌های تعامل، نرخ تبدیل سرنخ و فروش است.

تجزیه و تحلیل شاخص‌های کلیدی عملکرد نقاط ضعف را به شما نشان می دهد، به گونه ای که بتوانید زمان و انرژی خود را برای بهبود آنها سرمایه گذاری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *