۱۰ ایده کسب و کار اینترنتی برای علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی

در این مقاله ۱۰ ایده کسب و کار اینترنتی برای علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی مطرح کردیم که بتوانید از همین امروز وارد دنیای کسب درآمد اینترنتی شوید.

ایده کسب و کار اینترنتی
ایده کسب و کار اینترنتی

ایده‌هایی برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم، ایده‌هایی برای کار در منزل و ورود به دنیای کسب درآمد اینترنتی. پس با بهترین ایده همراه شوید و این ۱۰ ایده کسب و کار اینترنتی را با دقت مطالعه کنید:

 

۱۰ ایده کسب و کار اینترنتی برای علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی:

 

۱- سایت آموزش

بی شک آموزش و یادگیری موضوعی است که هر کسی نیاز دارد و امروزه یکی از بهترین ایده های کسب و کار اینترنتی در ایران است.  در هر زمینه ای که تخصص دارید و می توانید آن را به دیگران آموزش دهید می توانید وب سایت راه اندازی کنید. می توانید در سایت هایی که آموزشی هستند مثل فرانش ثبت نام کنید و ویدئوی آموزشی خود را به اشتراک بگذارید.

این ویدئو ها می توانند رایگان باشند و یا اینکه قیمت های مختلفی داشته باشند. نمونه ای از ویدئو های آموزشی خود را می توانید در آپارات یا یوتیوپ به اشتراک بگذارید تا بینندگان را به سایت خود هدایت کنید. استفاده از کتاب و مقاله و فایل های آموزشی می تواند مفید باشد.

 

۲- سایت خدمات

می توانید از راه دور به مشتریان خدمات ارائه دهید. راه اندازی کسب و کار اینترنتی بر اساس مهارت های خود و فروش آن به مشتریان می تواند گزینه ای خوبی برای کسب درآمد از اینترنت باشد. این خدمات می توانند به صورت فیزیکی باشند و یا محصولات دانلودی یا خدماتی مثل طراحی و…

شما با این روش می توانید بدون اینکه به مکان خاصی نیاز داشته باشید با خیلی از هم گروهی های خود وارد کار شوید. به علاوه سپردن کار به دیگران می تواند بخشی از هزینه های شما صرفه جویی کند مثلاً پول برق و اینترنت.

 

۳- فروشگاه اینترنتی

یکی دیگر از ایده های جالب کسب و کار اینترنتی٬ داشتن فروشگاه و فروش اینترنتی می باشد. می توانید در شروع کار قبل از اینکه سایتی داشته باشید از فروشگاه سازهای رایگان استفاده کنید.

در برخی سایت های فروشگاه‌ساز می توانید حداقل ۵۰ محصول را به رایگان در فروشگاه شخصی خود داشته باشید و حتی می توانید همکاری در فروش داشته و محصولات دیگران را در سایت قرار دهید و بفروشید. یعنی بدون داشتن محصول و فقط  با مشارکت در فروش می توانید کسب درآمد کنید.

این فروشگاه سازها را می توانید به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کنید و همچنین می توانید دامنه بخرید که قیمت چندانی ندارد. داشتن فروشگاههای تلگرامی هم ایده خوبی است. در یک کارگاه تخصصی ما به شما آموزش می‌دهیم که بر روی کانال تلگرام خود فروشگاه آنلاین با قابلیت پرداخت بانکی قرار دهید.

 

بعد از اینکه کارتان رونق گرفت می توانید سایت بزرگتری هم داشته باشید. داشتن مهارت در زمینه سئو خیلی مهم است و حتما یا آموزش ببینید و یا از یک کارشناس با تجربه کمک بگیرید. در فن فروش سعی کنید بیشتر یک مشاور دلسوز باشید تا  فروش خود به خود صورت بگیرد. ارتباط موثر با مشتری خیلی مهم است.

فراموش نکنید مهم ترین احساس مشتریان احساس مهم بودن است. شما با رفتار خود به آنها حس مهم بودن را بدهید. سعی کنید مورد اعتماد مشتریان باشید و محصولات خود را به همان اندازه ای که قابلیت و کیفیت دارند تبلیغ کنید و به دیگران بشناسانید.

هزینه ارسال رایگان برای فروشگاه، ایده خوبی است و به نظرم حس خوبی به مشتری می‌دهد.

 

 

۴- برنامه های اجتماعی و سرگرمی

می توانید برنامه های اجتماعی و سرگرمی تهیه کنید و هزینه عضویت ماهانه یا هفتگی برای اعضا در نظر بگیرید. سعی کنید برنامه‌های منحصر بفرد و عالی تهیه کنید. در صورت زیاد بودن مخاطب می تواند بستر مناسبی برای تبلیغات باشد.

حتما بخوانید »  ۱۰ ایده افزایش جذابیت شبکه های اجتماعی

 

۵- همکاری در فروش

در این روش شما می توانید محصولات دیگران را در سایت خود قرار دهید و از فروش هر کدام از محصولات پورسانت دریافت کنید همانطور که قبلا ذکر شد می توانید از فروشگاه سازهای‌رایگان در ایده سوم استفاده کنید و بدون هیچ هزینه ای محصولات دیگران را بفروشید و کسب درآمد کنید. شما باید تکنیک‌های بازاریابی را به خوبی فرا بگیرید و گرنه هیچ مشتری به سراغ شما نمی آید.

 

۶- راه‌اندازی سایت و فروش تبلیغ

یکی از هدف های راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی می‌تواند راه‌اندازی یک سایت با هر موضوعی که به نظر شما و کاربران جذاب است باشد و بعد از اینکه مخاطبان شما زیاد شد شروع به فروش تبلیغ کنید. ارائه محتوای پر ارزش خیلی مهم است. در این گونه سایت ها چون یک حوزه عمومی است مخاطبان زیادی دارد.

 

۷- تولید محتوا برای برندها برای جذب اسپانسر

جذب اسپانسر با محتوای با کیفیت می تواند ایده خیلی خوبی باشد. توجه داشته باشید محتواهای شما یکتا و منحصر بفرد باشد تا سئوی بالایی را بدست بیاورید. تمام نکات و فنون مربوط به تهیه محتوای با کیفیت را در نظر بگیرید. در صورت لزوم از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.

همانطور که همیشه در دوره‌های آموزشی کسب و کار اینترنتی پولساز تأکید می‌کنم٬ محتواهای خود را با نظم خاصی بروز کنید. مثلا هر هفته شبهای دوشنبه ساعت ۱۰ و یا هر روز ساعت ۱۲.

این نظم و رعایت قوانین دیگر که مربوط به گوگل می باشد و به شما در بالا بردن رتبه سایت تان در نتایج اول گوگل٬ بسیار کمک خواهد کرد.

 

۸- برگزاری کارگاه و سمینار

یک کسب و کار اینترنتی پولساز دیگر برگزاری کارگاه های آموزشی و سمینارها به صورت مجازی و حضوری است که می تواند سود خیلی خوبی داشته باشد. این کارگاه‌های تخصصی در هر زمینه ای می تواند باشد.

شما حتی می‌تواند واسط بین کسانی باشید که مهارت خاصی دارند ولی وبلاگ یا سایت ندارند. جلسات آنلاین و مراسم حضوری با قشرهای مختلف جامعه می‌تواند جذاب باشد.

به عنوان مثال خانم های زیادی در خانه تنها هستند و به خاطر پر شدن تنهایی خود به باشگاه یا جاهای دیگر می روند. خیلی‌ها دوست دارند سرگرم شوند.

جلسات آنلاین و دادن ایده‌های خوب و کارآمد می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند و با مخاطبان زیاد می توانید بر اساس نیاز های آنها تبلیغات بگیرید یا محصولات خود را تبلیغ کنید.

مثلاانجمنی برای خانم‌های خانه‌دار، انجمنی برای بازنشسته‌ها، انجمنی برای کارمندان، انجمنی برای بساز بفروشها، انجمن‌هایی که الان در جامعه ما خیلی کم  هستند و یا اصلا نیستند. شاید انجمن بچه های زیر ۷ سال اصلا وجود نداشته باشد و  …

۱۰ ایده کسب و کار اینترنتی
۱۰ ایده کسب و کار اینترنتی

۹- روان شناسی موفقیت و کسب ثروت

این روزها به دلیل خصوصی شدن مراکز کار و کاریابی دانستن فن و مهارت روان شناسی موفقیت و روان شناسی ثروت بیش از پیش مهم شده است. شاید اینکه هر انسانی خودش مدیر خودش باشد کار راحتی نباشد.

اینکه چطور خودمان را مدیریت کنیم تا سر یک ساعت مشخص کارمان را شروع کنیم و اینکه چطور حواس پرتی های موقع انجام کار را از خودمان در کنیم و چکار کنیم تا خودمان رشد کنیم تا کسب و کارمان رشد کند، می تواند ایده جالبی باشد.

همانطور که می‌دانید برای موفقیت در کسب و کار، باید فنون مذاکره و برقراری ارتباط را به خوبی بدانیم و این لازمه پیشرفت است. بیشتر افراد در جامعه احساسی عمل می کنند تا منطقی. افراد از جایی خرید می کنند که حس بهتری نسبت به آنجا دارند.

اگر شما این مهارت‌ها را می دانید پس شروع کنید. چکار کنیم تا مردم ما را دوست داشته باشند؟ چکار کنیم تا دیگران با ما راحت باشند؟ برای فریلنسر شدن چه اخلاقی را باید داشته باشیم؟ می توانید در سایت خود سمینارها و کتاب های موفقیت و کسب  ثروت را داشته باشید. این مورد هم یک کسب و کار اینترنتی پرطرفدار است.

 

۱۰- از ابزار های سئو استفاده کنید

سایت‌هایی  وجود دارند که جستجوهای مردم را نشان می دهند. شما می توانید با استفاده از جستجوهای مردم بدانید که چه چیزی را نیاز دارند و آیا با توجه به جستجوی آنها سایتی وجود دارد یا نه؟

با این تکنیک، ایده ها و فرصت ها را شناسایی و شکار کنید و با توجه به مهارت‌ها و علاقه‌های خود دست‌به‌کار شوید. برای تولید محتوا ابتدا سئوی آن را با ابزار های سئو چک کنید و در صورت تکراری نبودن محتوا را استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *