ارائه مشاوره تخصصی فروش و توسعه کسب و کار

ارائه مشاوره تخصصی فروش و توسعه کسب و کار

شاید برای شما سوال پیش بیاد که برای توسعه کسب و کار و افزایش فروش باید چه کاری انجام داد؟ شما حتما قبل از شروع کار خود کلی تحقیق کرده اید و کلی پول سرمایه گذاری کرده اید. اما الان چی ؟ برای گسترش کسب و کار خود فکری کرده اید؟

توسعه کسب و کار چیست ؟

به ایجاد ارزش های دراز مدت برای یک کسب و کار می گویند. توسعه کسب‌ و کار شامل کلیه برنامه‌ ریزی‌ ها، استراتژی‌

ها، فرایندها و اقداماتی است، که در راستای ایجاد و پیاده‌ سازی فرصت‌ های رشد یک سازمان لازم می‌ باشند.

راهکارهای موثر در توسعه کسب و کار چیست؟

تبلیغات، فروش، ابتکارات، مشارکت تجاری، توسعه بازار، باشگاه مشتریان، گسترش کسب و کار اینترنتی و ….همه راهمار های موثر در توسعه کسب و کار هستند که گاهی با مسائل دیگری مانند فروش و توسعه کسب و کار چیست اشتباه گرفته می شود.

نقش مشتریان در توسعه کسب و کار

مشتریان همان هایی هستند که در ازای محصول یا خدمات به شما پول پرداخت می کنند. بدون وجود مشتری کسب و کاری وجود نخواهد داشت که آن را توسعه دهید. حال مسئله مهم این جاست که شاید محصول شما آن ویژگی که مشتری می خواهد را نداشت یا اصلا شاید محصول شما تمام آن چیزی که مشتری می خواهد را داشته باشد اما خبر نداشته باشد شما آن را میفروشید. اینکه چطوره می توانید با برقراری تعامل با مشتریان خود ارزش های طولانی مدت خلق کنید بسیار مهم است.

نقش روابط در توسعه کسب و کار

تلاش های قوی در توسعه کسب و کار شما متکی به یک بنیان و اساس است که در روابط قوی پنهان شده. ایجاد روابط و مدیریت و گسترش روابط مه بر اساس اعتماد و احترام دو جانبه صورت گرفت. برقراری و حفظ ارتباطات با مشتریان و کارکنان همه و همه پایه و اساس موفقیت است که در جهت توسعه‌ کسب و کار صورت می‌ گیرد.

ارائه مشاوره تخصصی فروش و توسعه کسب و کار

ارائه مشاوره تخصصی فروش و توسعه کسب و کار

مشاوره فروش چیست؟

کارشناس فروش به کسی گفته می شود که وظیفه معرفی محصولات را به مشتریان بالقوه دارد و در زمینه های فروش و افزاریش میزان فروش فعالیت می کند. این کار می تواند هم از طریق بازاریابی تلفنی و هم به صورت حضوری باشد.

وظایف مهم مشاورین فروش

  • شناسایی و درک مزایا محصولات و خدمات سازمان.
  • مشاوره فروش وظیفه همکاری در مصاحبه، استخدام نیروی های فروش را به عهده دارد.
  • مشاور فروش باید توانایی شناخت دقیق و درک نقاط قوت و ضعف خدمات و محصولات شرکت را داشته باشد.
  • مشاوره فروش باید تکنیکهای فروش را بررسی کند و نقاط ضعف آن ها را پیدا کند.
  • مشاوره فروش می تواند به صورت استخدامی، ساعتی، پروژه ای در شرکت ها به ارائه خدمات فروش بپردازد.
  • پیدا کردن راهکارهایی در جهت افزایش فروش، اعتماد و اطمینان مشتریان از سازمان
  • بررسی و شناسایی رقبا و بازار، پیش بینی رفتار آنها در آینده توسط مشاور فروش و بازاریابی صورت می گیرد.

مدیریت فروش چیست؟

فروش قلب تپنده یک سازمان است. اگر قسمت فروش یک سازمان موفق نباشد همه ی بخش ها دچار چالش می شوند. مدیرت فروش، فرایند ایجاد فروش، تدوین برنامه های فروش و …. به سازمان ها برای رسیدن به هدف های بازاریابی و فروش کمک می کند.

پایه های اصلی مدیریت فروش

  • نوآوری
  • تکنولوژی
  • رهبری

اهمیت حضور مشاور فروش در سازمان ها

فرایند مدیریت فروش و بازاریابی یکی از اصلی ترین موضوعات برای ادامه حیات سازمان ها است.  شرکت های زیادی هستند که به دلیل  نداشتن درک درست از فرایند فروش، هوشمند نبودن تیم فروش و عدم آگاهی از تکنیک های فروش در بازار کسب و کارشان با شکست مواجه شده است حتی اگر تمامی بخش ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند اما برنامه درست و هدف گرایی برای مدیرت فروش پیش بینی نشده باشد سازمان در رسیدن به هدف خود ناکام می ماند. به همین دلیل سازمان ها نیاز به یک مشاوره فروش حرفه ای و باتجربه نیاز دارند تا با سرعت بیشتر و خطای کمتر مسیر رسیده به هدف را طی کنند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره، توسعه و راه اندازی کسب و کار خود با واحد پشتیبانی ما در تماس باشید با تشکر از اعتماد شما.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *