خدمات مشاوره تجارت الکترونیک

خدمات مشاوره تجارت الکترونیک

با سلام خدمت شما هموطنان و کاسبان عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تجارت الکترونیک با ما همراه شوید و برای دریافت مشاوره های شغلی و راه اندازی کسب و کار خود با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید و برای مشاوره آنلاین وقت بگیرید تا در کسب و کار خود موفق شوید

تجارت الکترونیک چیست؟

تجارت الکترونیک، به معنی انجام معاملات تجاری، از طریق ابزارهای الکترونیکی مانند اینترنت، تلفن، تلویزیون و کامپیوتر است.

خدمات مشاوره تجارت الکترونیک

خدمات مشاوره تجارت الکترونیک

انواع تجارت الکترونیک

تعاریف زیادی در مورد تجارت آنلاین هست اما اگر بخواهیم به ساده ترین شکل بگوییم تجارت الکترنیک به انجام هرگونه معاملات تجاری از طریق ابزارهای رایج الکترونیکی می گویند. مانند:(خرید، فروش و تبادل کالاها ارائه خدمات و…)

تجارت فروشنده با مصرف کننده B2C: زمانی می گوییم تجارت B2C است که یک سمت معامله سازمان و در سمت دیگر یک مصرف کننده باشد. تقریبا تمامی فروشگاه های اینترنیت که از آن ها خرید می کنیم و یا داد و ستدهایی که از طریق اینترنت صورت میگیرد  از نوع B2C است و تقریبا همه ی ما حداقل یک بار آن را تجربه کرده ایم و پر کاربرد ترین نوع معامله تجارت فروشنده با فروشنده است.

تجارت مشتری با مشتری C2C: تجارت الکترونیک مشتری با مشتری زمانی صورت می گیرد  که در هر دو طرف معامله مشتری ها قرار گرفته باشند. مثلا زمانی که شما محصول خود را به صورت مستقیم در آگهی یا کالاهای دست دوم فروشی قرار می دهید و می فروشید در دسته تجارت الکترونیک از نوع C2C قرار می گیرید. یعنی هر دو طرف معامله فروشنده هستند و سازمانی یا شرکتی در کار نیست.

تجارت دولت با مشتریان G2C: نوعی تجارت الکترونیکی است که بین دولت با مردم صورت میگیرد. مثال: دولت الکترونیک یا داد و ستد سازمان ها با مردم یک نوع تجارت G2C است.

تجارت الکترونیکی دولت ها با دولت ها G2G: این نوع تجارت بین دولت صورت میگیرد. برای مثال: انواع صادرات و واردات کشور مانند خرید و فروش نفت از نوع تجارت G2G است.

خدمات مشاوره تجارت الکترونیک

خدمات مشاوره تجارت الکترونیک

خدماتی که مشاوران تجارت الکترونیک و کسب و کارها در اختیار شما قرار می دهند:

شروع و راه اندازی یک کسب و کار یکی از مهم ترین و شکننده ترین مراحل است. شما با دریافت مشاوره تجارت الکترونیک می توانید هزینه های  هزینه های آینده را در بازسازی یا نیاز به تغییر سیستم به حداقل برسانید.

خدماتی که مشاوران در اختیار شما قرار می دهند شامل موارد زیر می باشد.

  • ارائه بروزترین متد های دنیا و تبلیغات دیجیتالی
  • ارزیابی و بررسی عملکرد کسب و کار شما
  • تحلیل و شناسایی رقیب های شما و ارائه بهترین راهکارها در بازار هدف
  • راهکار های بهبود سئو و رتبه بندی شما در گوگل
  • ارائه مدیریت و رفتار با مشتری
  • مشاوره و تدوین شبکه های اجتماعی
  • کمک و مشاوره برای گروه های تبلیغاتی

مشاوره تجارت الکترونیک چه کمکی به کسب و کارها می کند؟

در دنیای امروز نه تنها از طریق اینترنت، بازاریابی و تبلیغات می توان به خواسته ها و نیازهای بیشمار مشتریان پاسخ داد بلکه استفاده از بستر اینترنت یا همان بازاریابی اینترنتی می تواند کسب و کار ها را در رسیدن به اهداف شرکت ها و سازمان ها، کمک کند.

خدمات مشاوره تجارت الکترونیک

خدمات مشاوره تجارت الکترونیک

شما با کمک مشاوران تجارت الکترونیک در هرجای دنیا که باشید می توانید جایگاه بهتر و پر رنگ تری در فضای مجازی و دنیای انترنت داشته باشید.وظیفه اصلی مشاوره تجارت الکترونیک پیوند  بین کسب و کارها و فضای مجازی و اینترنت است.

سجاد صالح پور مشاوره تجارت الکترونیک در کشور

شما هموطنان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تجارت الکترونیک و کسب و کارهای آنلاین با مشاوران حرفه ای ما در تماس باشید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *