سایت آموزش تجارت الکترونیک

سایت آموزش تجارت الکترونیک

با سلام خدمت همراهان همیشگی من سجاد صالح پور بهترین دوره های آموزشی تجارت الکترونیک را به صورت آنلاین برگذار می کنم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

دوره های آموزشی تجارت الکترونیک مناسب برای چه کسانی است؟

  • مدیران دفترهای خدمات مسافرتی، بازاریابی و کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی، شرکت های هواپیمایی، کاشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • مدیران وب سایت ها علاقمندان به قعالیت در حوزه های بازاریابی اینترنتی
  • افراد علاقمند به شروع کسب و کار الکترونیک، افرادی که محصول یا خدمات خود را میخواهند از طریق وب سایت معرفی و بفروش برسانند.
سایت آموزش تجارت الکترونیک

سایت آموزش تجارت الکترونیک

برخی از مواردی که ما در دوره ها آموزشی تجارت الکترونیک به شما آموزش  می دهیم

  1. ارزیابی خدمات تجارت الکترونیک
  2. انواع تجارت الکترونیک
  3. اثر تجارت الکترونیک بر روی بازارها
  4. اشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیک
  5. اقتصاد دیجیتالی
  6. الزامات تجارت الکترونیکی در ایران
  7. الگوهای تجارت الکترونیک
  8. اینترنت و کسب و کار الکترونیک
  9. الفبای تجارت الکترونیک
  10. مهم ترین مزایا استفاده از تجارت الکترونیک
  11. اهداف استراتژیک در تجارت الکترونیک
  12. بازار تجارت الکترونیک
  13. بازاریابی در محیط تجارت الکترونیک
  14. بازاریابی و تبلیغات در تجارت الکترونیک
  15. بورس الکترونیک
  16. تاثیرات اعتماد در تجارت الکترونیک
  17. و….

مقدمه ای درباره تجارت الکترونیک

امروزه تمامی مردم دنیا دسترسی به اینترنت و گسترش روابط الکترونیکی از طریق وب سایت ها، باعث بوجود آمدن تجارتی پر سود و بدون محدودیت های جغرافیایی و مکانی و فیزیکی شده است.

امروزه در محیطی رقابتی هستیم که دائما در حال تغییر است. کسب و کار ها دیگر نمی توانند به یک بازار ثابت و پایداری برای محصولات و خدمات خود متکی باشند. آنها باید در زمینه کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش با رقیب هایی که هر روز در حال افزایش هستند رقابت نمایید.

بهتر است بدانید امروزه موسسات تجاری به منظور افزایش فروش و سود، کاهش هزینه ها و بالا بردن کیفیت خدمات مشتریان باید بر روی تجارت الکترونیک سرماه گذاری کنند.

به مرور زمان مشتریان جدب خرید اینترنتی می شوند چون متوجه می شوند در خرید اینترنتی قدرت انتخابشان چقدر افزایش می یابد،  اطلاعات بیشتر و بهتری برای خرید بدست می آورند وخریدشان راحت تر انجام می شود.

تجارت الکترونیکی برای افرادی که مشغله های زیادی دارند مناسب است زیرا می توانند در وقتشان صرفه جویی کنند.

. تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال باعث شده است شرکت های کوچک بتوانند به راحتی با شرکت های بزرگی رقابت کرده و بازدهی شرکت خود را افزایش دهند. شرکت هایی که خواهان رشد و پیشرفت و از همه مهم تر ارتباط بهتر با مشتریان هستند باید به سمت تغییر و بازاریابی دیجیتال روی آورند.

سایت آموزش تجارت الکترونیک

سایت آموزش تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک در برابر تجارت سنتی

اصلی ترین تفاوت تجارت الکترونیک با تجارت سنتی در نحوه تبادل اطلاعات است. در تجارت های سنتی از طریق ارتباطات چهره به چهره، یا به وسیله تلفن و یا سیستم پستی انتقال پیدا می کند. اما در تجارت الکترونیکی این کارها توسط شبکه های کامپیوتری و تلفن همراه صورت می گیرد.

همین تفاوت ها باعث به وجود آمدن مشکلاتی مثل امنیت، عدم اعتماد مشتریان نسبت به خرید اینترنتی و شناخت هویت واقعی افراد در اینترنت نیز شده است.

برای موارد بالا و معایب تجارت الکترونیک راه حل هایی وجود دارد اما مشکل اینجاست که برای اجرای آن ها نیازمند یک سری امکانات خاصی هستیم.

به طور کلی مزایای استفاده از تجارت را می توان به دسته های مختلفی تقسیم کرد که مهم ترین آن ها شامل: بستر ارتباطی، از بین رفتن واسطه ها، افزایش قدرت خریداران و به وجود آمدن بازارهای جدیدی برای تولید کنندگان، سفارشی کردن محصولات در خواستی و خدمات پشتیبانی قوی و و رقابت در سراسر جهان است.

شما می توانید برای شرکت در دوره های آموزشی تجارت الکترونیک و کسب اطلاعات در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *