سایت مشاوره دیجیتال مارکتینگ

سایت مشاوره دیجیتال مارکتینگ

با سلام خدمت شما کاربران عزیز اگر می خواهید با مزایا و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید و بعد از آن کسب و کار و بازاریابی خود را شروع کنید کافی است تا آخر این مطالب با ما همراه باشید و بعد از تمام شدن مطالب می توانید با مشاوران حرفه ای ما در این زمینه تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ به هرگونه از بازاریابی محصولات و خدمات می گویند که از طریق دستگاه های الکترونیکی ( موبایل ، کامپیوتر، تبلت و….) انجام می شود.

جالب است بدانید دیجیتال مارکتینگ می تواند هم آفلاین باشد هم آنلاین زیرا در دنیای دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارهای دیجیتال مطرح است نه فقط اپلیکیشن ها و موتور های جستجو.

سایت مشاوره دیجیتال مارکتینگ

سایت مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ:

موارد زیر، نمونه‌هایی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شوند:

  1. بازاریابی توسط موتورهای جستجو
  2. بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)
  3. بازاریابی محتوا
  4. بازاریابی درونگرا
  5. بازاریابی شبکه های اجتماعی
  6. استراتژی محتوا
  7. تبلیغات بر اساس کلیک
  8. تبلیغات بنری (Banner Advertising)
  9. ایمیل مارکتینگ
  10. بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ
  11. بازاریابی از طریق همکاری در فروش
  12. تولید محتوا
  13. بازاریابی ویروسی دیجیتال

مزایا دیجیتال مارکتینگ:

  • حذف محدودیت های زمانی با استفاده از دیجیتال مارکتینگ:

باید بگوییم که شما با استفاده از روش ها و ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ که در بالا به آن اشاره کردیم می توانید از شر محدودیت های زمانی نیز خلاص شوید. برای مثال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی در زمینه پوشاک و مد داشته باشید می توانید هر لحظه از شبانه روز به مشتریان خود خدمات خود را ارائه دهید. در حالی که بوتیک های پوشاک ساعت کاری مشخصی دارند.

  • کاهش هزینه های بازاریابی با استفاده از دیجیتال مارکتینگ:

حتما می دانید که هزینه های تبلیغات سنتی بسیار بالا است. هزینه هایی مانند تبلیغات تلوزیونی، تبلیغاتی که در حاشیه بزرگراه ها و سطح شهر است و….شما برای تبلیغات تلوزیونی چند ثانیه ای باید هزینه زیادی را پرداخت کنید. در بازاریابی به روش های دیجیتال این هزینه ها بسیار کاهش می یابد.

سایت مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ بحثی است که امروزه با توجه به رشد تجارت و کسب و کارهای جدید نیاز به آن روز به روز در بین صاحبان کسب و کار بیشتر حس می شود. یکی از متد های جدید و پر طرفدار در زمینه بازاریابی دیجیتال مارکتینگ است.شما برای اینکه حضور پر رنگی در دنیای تجارت الکترونیک داشته باشید باید با یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ مشورت کنید.

اگر شما برای توسعه کسب و کار خود به فکر تبلیغات، بازاریابی و …. کافی است با پشتیبانی سایت آژآنس تجارت الکترونیک تماس بگیرید و از مشاوره های ما اسفتفاده کنید با تشکر از همراهی شما.

به چه کسی مشاوره دیجیتال مارکتینگ می گویند؟ آیا باید دانش خاصی داشته باشد؟

اصلی ترین وظیفه یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ ایجاد ارتباط بین کسب و کار و فضای مجازی (آنلاین) است. مشاور دیجینال مارکتینگ به کسی گفته می شود که دانش، تخصص، تجربه و توانایی تبدیل کسب و کار سنتی را به کسب و کار دیجیتال داشته باشد و بتواند از طریق ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مشتری های بیشتری به سمت کسب و کار شما جذب نماید.

سایت مشاوره دیجیتال مارکتینگ

سایت مشاوره دیجیتال مارکتینگ

به زبان ساده مشاور دیجیتال مارکتینگ فردی است که برنامه های بازاریابی اینترنتی یک شرکت را هدف رشد سازمانی و افزایش سود هدایت می کند.

 سجاد صالح پور مشاوره تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ

در دنیای امروز  تنها از طریق اینترنت، بازاریابی و تبلیغات می توان به خواسته ها و نیازهای بیشمار مشتریان پاسخ داد سجاد صالح پور مشاوره دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای اینترنتی می تواند به شما در زمینه های بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، تجارت الکترونیک، راه اندازی کسب و کار و … کمک کند و مشاوره دهد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *