سایت معتبر تجارت الکترونیک

سایت معتبر تجارت الکترونیک

با سلام خدمت شما کاربران عزیز که می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی با وارد دنیای تجارت الکترونیک کنید. ما یک سایت معتبر در حوزه تجارت الکترونیک، مشاوره و طراحی سایت هستیم شما می توانید با خیالی آسوده با کارشناسان ما در ارتباط باشید. قبل از هر چیزی لازم است با تجارت الکترونیک آشنا شوید پس با ما همراه باشید.

تجارت الکترونیک چیست؟

تجارت الکترونیکی به منظور هرگونه خرید و فروش و ارائه خدمات از طریق اینترنت و وسائل الکترونیکی است. هدف از تجارت الکترونیک ارائه روش جدید در انجام امور بازرگانی است.

سایت معتبر تجارت الکترونیک

سایت معتبر تجارت الکترونیک

بخش های اصلی تجارت الکترونیکی چیست؟

تفاوت خرید الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی در چیست؟

خرید الکترونیکی به معنی خرید محصولات و خدمات یا اطلاعات به صورت الکترونیکی و اینترنتی است. شرکت هایی که از روش خرید الکترونیکی استفاده می کنند در بیشتر هزینه های خود صرفه جویی می کنند.

اما بازاریابی الکترونیکی عبارت است از تلاش شرکت برای شناسایی و تبلیغ، ترویج فروش محصول با ابزارهای الکترونیکی و اینترنتی. بازاریاب ها، و شرکت هایی که از تجارت الکترونیکی استفاده می کنند دو دسته اند:

  • شرکت های صرفا الکترونیکی

این دسته شرکت های الکترونیکی هستند که از همان ابندا به صورت اینترنتی تاسیس شده اند و سابقه ای در زمینه تجارت های متداول ندارند.

  • شرکت های آجری الکترونیکی:

این شرکت ها سابقه تجارت های غیر الکترونیکی را دارند و وب سایت های اینترنتی را برای استفادع از مزایای تجارت الکترونیکی راه اندازی کرده اند.

دلیل موفق نشدن در تجارت الکترونیک چیست؟

قبل از هر چیزی شرکت ها باید بدانند وب سایت های تجارت الکترونیک خود را با دقت طراحی و راه اندازی کنند و فراموش نکنند مشتریان اهمیت ویژه ای دارند. تحقیقات انجام شده مشتریانی که از طریق اینترنت و وب سایت خرید خود را تکمیل می کنند در فرایند خرید به مشکل می خورند. برای مثال  بخشی از خریدارن از 100 وب سایت بزرگ و معتبر در زمینه تجارت الکترونیکی نمی توانند فرایند خرید خود را تکمیل کنند این مشکل برای همه تقریبا یک بار افتاده است و تجربه داریم.

از طرف دیگر تنها عده ای کمی از بازدیدکنندگان از وب سایت ها محصولی را که بررسی می کنند می خرند. دلیل اصلی این مشکل عدم استقبال مشتریان از وب سایت های تجاری محسوب می شود.

مزیت تجارت الکترونیک چیست؟

  1. رشد تجارت
  2. رشد فروش درآمد و سرمایه گذاری
  3. حذف واسطه ها و دلالان
  4. جهانی شدن بازار خرید و فروش شم
  5. استفاده از تجارت الکترونیک، به افزایش بهره گیری از منابع و تسریع رشد اقتصادی و توسعه ی پایدار منجر خواهد شد.
  6. از اتلاف وقت و کاهش ترددهای بی مورد جلوگیری به می کند.
  7. استفاده از تجارت الکترونیک، فضای مناسبی را برای گسترش روابط اقتصادی با دیگر کشورها به وجود می آورد و به تدریج، زمینه گسترش مناسبات سیاسی را فرآهم می سازد
  8. و… تجارت الکترونیک مزایا زیادی که برای درک بیشتر می توانید دوره های آموزشی که توسط مدرس جناب مهندس سجاد صالح پور است را شرکت کنید.
سایت معتبر تجارت الکترونیک

سایت معتبر تجارت الکترونیک

ابزار های مورد نیاز تجارت الکترونیکی چیست؟

  1. وب سایت خوب و مناسب با کسب و کار خود
  2. داشتن شبکه های اجتماعی
  3. طراحی گرافیک مناسب سایت
  4. نوشتن محتوای خوب
  5. داشتن یک تیم حرفه ای و پشتیبان برای بروزرسانی اطلاعات

سجاد صالح پور مدرس و مشاوره تجارت الکترونیک در کشور

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هزینه کردن برای طراحی سایت یا تبلیغات در اینترنت و بازاریابی، از خدمات مشاوره ای ما  استفاده کنید تا ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش دهید و با چشم باز وارد دنیای کسب و کار اینترنت و فضای مجازی شوید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *