مشاوره کسب و کارهای اینترنتی

مشاوره کسب و کارهای اینترنتی

با سلام خدمت شما مشتریان و کاربران عزیز  در این مقاله قصد داریم شما را با کسب و کارهای اینترنتی آشنا کنیم. قبل از هر چیزی این خبر خوب را به شما  می دهیم که ما یک دوره آموزشی کسب و کار و مشاوره داریم می توانیم به شما در راه اندازی کسب و کار به شما کمک کنیم.

سجاد صالح پور مشاوره راه اندازی کسب و کار  های اینترنتی  این مسئولیت را به عهده می گیرد تا با یک مشاوره شغلی خوب شما را در راه رسیدن به رشد مالی و یا شروع کسب و کار جدید یا حتی پیدا کردن شغل و کار ایده آل کمک و مشاوره دهد. من سجاد صالح پور می توانم به شما به صورت آنلاین و تلفنی مشاوره بدهم.

مقدمه

تقریبا محال است کسی وارد دنیای اینترنتی شود و عبارت پر استفاده کسب و کار اینترنتی را نشنیده باشد. کسب و کار اینترنتی یکی از ترند های اینترنت ایران است و هر روز به علاقمندان در این حوزه اضافه می شود. کسب و کارهای اینترنتی به زودی جایگزین تمامی شماغل سنتی می شوند.

مشاوره کسب و کارهای اینترنتی

مشاوره کسب و کارهای اینترنتی

کسب و کار اینترنتی چیست؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخ دقیق و روشنی بدهیم این است که کسب و کار اینترنتی چیست؟ به طور کلی کسب و کار اینترنتی دقیقا ارائه  محصولات در فضای اینترنت است و رساندن کالا یا خدمات خود به دست مشتری، حالا در فضای اینترنت شما می توانید این کالا را از طریق سایت یا از طریق فضای مجازی بفروش می رسد و معامله به صورت آنلاین انجام می شود.

در این شیوه کسب و کار، کسی که خدمتی را ارائه می دهد یا محصولی را عرضه می کند، با استفاده از فضا و ابزارهای اینترنت فعالیت خود را معرفی کرده و در دسترس عموم قرار می دهد. از جمله اصلی ترین فضاها و ابزارهای کسب و کار اینترنتی می توان به وبسایت، ایمیل، صفحات مجازی اشاره کرد.

مشتریان و دریافت کنندگان خدمات و محصولات ابتدا با مراجعه به وبسایت  آن کسب و کار مراجعه می کنند با ویژگی ها و مزایای آن سرویس دهنده، آشنایی پیدا می کنند. سپس اگر متقاعد شده باشند، نسبت به سفارش دادن محصول مورد نظر خود اقدام می نمایند.

مشاوره کسب و کارهای اینترنتی

مشاوره کسب و کار امروزه یکی از مهم ترین نیازهای هر شهروندی می باشد. کسب و کار اینترنتی، خانکی و حتی کسب و کارهای بازاری و… نیاز به مشاوره دارند تا بتوانند به درستی در بازار رقابت شرکت کنند و کسب و کار خود را حفظ و گشترش دهند.

مزایا راه اندازی کسب و کار های آنلاین چیست؟

  • دستیابی به بازارهای جدید و مشتریان بی شمار
  • افزایش میزان فروش و سود
  • حدف هزینه هایی مانند کاغذ و چاپ کاتولوگ و بروشور
  • کاهش هزینه های معاملاتی و تدارکاتی
  • کاهش آلودگی محیط زیست و ترافیک
  • بهبود مدیریت روابط مصرف کننده و عرضه کننده
  • ارائه یک برند، محصول یا خدمات به صورت الکترونیکی
  • امکان دسترسی 24 ساعته
  • امکان خرید راحت تر و سریع تر
  • دستیابی به مشتریان بالقوه

ابزار های مورد نیاز تجارت الکترونیکی چیست؟

  1. وب سایت خوب و مناسب با کسب و کار خود
  2. داشتن شبکه های اجتماعی
  3. طراحی گرافیک مناسب سایت
  4. نوشتن محتوای خوب
  5. داشتن یک تیم حرفه ای و پشتیبان برای بروزرسانی اطلاعات
مشاوره کسب و کارهای اینترنتی

مشاوره کسب و کارهای اینترنتی

سجاد صالح پور مدرس و مشاوره کسب و کار های اینترنتی

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هزینه کردن برای طراحی سایت یا تبلیغات در اینترنت و بازاریابی و راه اندازی کسب و کار آنلاین خود از خدمات مشاوره ای ما  استفاده کنید تا ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش دهید و با چشم باز وارد دنیای کسب و کار اینترنت و فضای مجازی شوید

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *